PÉNZVISSZATÉRÍTÉSI AKCIÓ

Mettől meddig tart az akció?
Mikor vagyok jogosult a pénzvisszatérítésre?
Hányszor lehet pénzvisszatérítési igényt bejelenteni?
Kit kereshetek, ha kérdésem van?
Hová kell küldeni a postai leveleket?
Egybe kell-e postázni az igazoló dokumentumokat és a kitöltött kérdőívet?
Online is fel tudom-e tölteni az igazoló dokumentumokat?
Hogyan tájékoztatnak, hogy megkapom-e a pénzvisszatérítést vagy sem?
Honnan tudhatom, hogy sikeres volt a regisztrációm, rendben vannak a beküldött dokumentumok? Kapok értesítést róla?
Feladtam a dokumentumokat postán, mégis azt mondják, hogy nem érkezett meg?! / Hogyan tudom biztosítani ,hogy biztosan megkapják a postai küldeményemet?
Ajánlva, tértivevényként kell feladni a postai küldeményt?

1. FELTÉTEL: ADATLAP ÉS 2. FELTÉTEL: KÉRDŐÍV

Mi történik, ha hiányosan töltöttem ki az adatlapot?
Mi történik, ha hiányosan töltöttem ki a kérdőívet?
Hogyan lehet kitölteni és elküldeni az adatlapot?
Hogyan lehet kitölteni és elküldeni a kérdőívet?
Regisztrálhatok újra, ha a számlázási nevem végül eltért attól amivel regisztráltam az akcióba?

3. FELTÉTEL: SZÁMLAMÁSOLAT

Ki állíthat ki számlát az akciós termékekre?
(Bármilyen) webshopból való vásárlás esetén is él az akció?
Milyen számlamásolatot fogadnak el?

Milyen számlatípusokat fogadnak el?

Milyen dokumentumokat nem fogadnak el számlaként?
Meddig lehet a számlamásolatot beküldeni?
Hogyan lehet beküldeni a számlamásolatot? 
Az eredeti számlát küldtem be, hogyan tudok így a garanciával élni?
Mi történik ha vettem ablakot és csak utána észleltem, hogy burkolókeretet is kellett volna hozzá kérnem, ez esetben nem tudom összesíteni a két számlát?
Nem adott/nem ad számlát a termékeimről a beépítő, mit tudok csinálni?
A beépítőtől vettem az ablakot, hogyan tudom megkapni a visszatérítést?

4. FELTÉTEL: BEÉPÍTÉSI TÁJÉKOZTATÓ

Hogy néz ki a beépítési tájékoztató?
Hány beépítési tájékoztatót kell beküldeni?
Kidobtuk/a beépítő/kivitelező kidobta a csomagolást, nincs meg a beépítési tájékoztató. Ilyenkor is megkaphatom a pénzvisszatérítést?
Nincs meg az összes beépítési tájékoztató. Ilyenkor is megkaphatom mindegyik ablakra a pénzvisszatérítést?
Nem volt beépítési tájékoztató a dobozban/kivette a kereskedő?
Ha az ablak beépítési tájékoztatója nincs meg, elfogadható a burkolókeretek beépítési tájékoztatója?
Meddig lehet a beépítési tájékoztatókat beküldeni?
Szkennelt formában vagy fotóként online is feltölthetem/elküldhetem a beépítési tájékoztatókat?

JOGOSULTSÁG

Mit jelent az egyidőben történő vásárlás?
Jár-e a pénzvisszatérítés, ha a tetőtéri ablakok és a burkolókeretek külön számlán szerepelnek?
Miért nem csak a tetőtéri ablakok után jár a pénzvisszatérítés, miért kell a burkolókeret is?
Melyik VELUX tetőtéri ablakok vesznek részt az akcióban?
A premium ablakok drágábbak, arra nem jár visszatérítés?
Ha több ablakot veszek, akkor mindegyikre visszakapok 10 000 forintot vagy külön számlára kell kérnem az akciós ablakokat?
Melyik VELUX burkolókeretek vesznek részt az akcióban?
Ki lehet jogosult a pénzvisszatérítésre?
Ki nem lehet jogosult a pénzvisszatérítésre?
Kereskedő, kereskedőnél dolgozó személy/beépítő ill. családtagja, családtagjának vállalkozása részt vehet az akcióban?
Mi miatt nem lehetek jogosult a pénzvisszatérítésre?
Mi történik, ha a regisztrációban megadott személy/vállalkozás nem egyezik meg a számlán vevőként megadott személlyel/vállalkozással?

KIFIZETÉS

A 10 000 Ft nettó vagy bruttó összeg?
Hogyan fizetik ki a pénzvisszatérítést?
Hol érdeklődhetek, ha hiába várom, nem érkezik meg a pénzvisszatérítés?
Mikor fizetnek?
Kinek fizetnek?