SEM - Keresőmarketing
(Google AdWords, Bing, Seznam, Yandex stb.)

A VELUX védjegy mint kulcsszó

A VELUX termékeket és a versenytársak termékeit egyaránt értékesítő és népszerűsítő márkakereskedők csak akkor vásárolhatják meg a VELUX védjegyet kulcsszóként, ha olyan céloldalra irányítanak vele látogatói forgalmat, ahol kizárólag VELUX termékek láthatók.

A VELUX termékeket és a versenytársak termékeit egyaránt értékesítő és népszerűsítő márkakereskedők nem vásárolhatják meg a VELUX védjegyet kulcsszóként, ha olyan céloldalra szeretnének vele látogatói forgalmat irányítani, ahol nem eredeti VELUX termékek láthatók.

A kizárólag a versenytársak termékeit népszerűsítő és értékesítő márkakereskedők egyáltalán nem vásárolhatják meg kulcsszóként a VELUX védjegyet.

A VELUX védjegy mint hirdetésszöveg

A VELUX termékeket és a versenytársak termékeit egyaránt értékesítő és népszerűsítő márkakereskedők akkor használhatják a VELUX védjegyet a hirdetésszövegek megjelenítési URL-címében (aldomainként), ha a hirdetésszövegek olyan céloldalakra irányítanak látogatói forgalmat, ahol kizárólag VELUX termékek láthatók. A márkakereskedők nem használhatják a VELUX védjegyet a hirdetésszövegek címsorában és leírásában.

A VELUX termékeket és a versenytársak termékeit egyaránt értékesítő és népszerűsítő márkakereskedők nem használhatják arra a VELUX védjegyet a hirdetésszövegek megjelenítési URL-címében, hogy olyan céloldalakra irányítsanak látogatói forgalmat, ahol nem eredeti VELUX termékek láthatók.

A kizárólag a versenytársak termékeit népszerűsítő és értékesítő márkakereskedők egyáltalán nem használhatják a VELUX védjegyet a megjelenítési URL-címben.

A VELUX és a Google nem engedélyezi a VELUX védjegy hirdetésszövegekben történő használatára irányuló szövegmanipulációt (például „VELUXárnyékolók”). A VELUX Cégcsoport az összes szabályszegést rögzíti, és továbbítja az eseteket a Google-nak.

Google Shopping (PLA)

A VELUX védjegy mint kulcsszó

A Google engedélyezi a VELUX termékeket és a versenytársak termékeit egyaránt értékesítő és népszerűsítő márkakereskedők számára a VELUX védjegynek valamennyi keresőben használható, a márkakereskedő áruházába és webhelyére látogatói forgalmat irányító kulcsszóként történő megvásárlását.

Szöveg a Google Shopping felületén

A VELUX Cégcsoport nem engedélyezi a versenytársak termékeit értékesítő és népszerűsítő márkakereskedők számára a VELUX védjegy Google Shopping-szövegekben (például „VELUX ablakok”) történő használatát. Ehelyett azt javasoljuk a márkakereskedőknek, hogy amikor a kizárólag a versenytársak termékeit megjelenítő céloldalakra szeretnének látogatói forgalmat irányítani, általános kifejezéseket használjanak (például „tetőtéri ablakok”).

Képek a Google Shopping felületén

A márkakereskedők nem használhatnak eredeti VELUX képeket a versenytársak termékeinek népszerűsítésére a Google Shopping rendszerében.

SEO - Keresőoptimalizálás

Oldalcímek, metaleírások, címsorok és fejlécek, a képekhez tartozó ALT címkék és linképítés

A versenytársak termékeit értékesítő és népszerűsítő márkakereskedők nem használhatják a VELUX védjegyet (például „VELUX tetőtéri ablakok”, „VELUX ablakok” vagy „VELUX árnyékolók”) az oldalcímekben, a címsorokban és a fejlécekben, a metaleírásokban és a képekhez tartozó ALT címkékben a nem VELUX termékeket értékesítő oldalak népszerűsítésére.

A márkakereskedők ezenkívül nem használhatják a VELUX védjegyet a versenytársak termékeit értékesítő és népszerűsítő oldalakhoz használt linképítéshez.