A VELUX tetőtéri ablakokat évtizedekre terveztük, ám mégis előfordulhat, hogy egy-egy alkatrész javítására, pótlására vagy cseréjére van szükség, mert az a kivitelezés során megsérült, vagy eltűnt és így hiányzik. 

Az ablakok alkatrészeinek, összetevőinek szinte minden eleme pótolható, cserélhető. A VELUX ablakokhoz 25 évig biztosítunk alkatrészeket.
A termék csomagolásában található beépítési útmutató segítségével könnyen eligazodhat a termékek részei között. Annak érdekében, hogy Önnek a megfelelő alkatrészt tudjuk szállítani, arra van szükségünk, hogy a meghibásodott vagy sérült alkatrészt a lehető legpontosabban írja le. 

A VELUX szervizszolgáltatásokról további információkat talál az alábbi linkre kattintva:

VELUX tanácsok ablakbeépítő szakemberek számára

Csomagolás és a termék ellenőrzése 
Kérjük, ellenőrizze a termék csomagolásának sértetlenségét a kereskedésben az áru átvételekor.
Sérülés esetén jelezze a kereskedőnek. Sérült csomagolású vagy hiányos terméket ne, vagy csak helyszíni bontás és ellenőrzést követően vegyen át. 
Még a beépítési munkálatok megkezdése előtt bontsa ki a terméket, és ellenőrizze a termék beépítési útmutató alapján, tekintse meg, hogy minden a beépítéshez szükséges alkatrész a csomagban van. 
Sérülés/hiány esetén ne kezdje meg a termék beépítését, hanem közvetlenül Ügyfélszolgálatunkkal vegye fel a kapcsolatot a +36 1 436 0530 telefonszámon, hogy az esetlegesen hiányzó alkatrészt mihamarabb pótolni tudjuk, vagy lehetősége legyen a terméket a kereskedésben egyszerűen kicseréltetni.
Mit tegyen, ha a termék kivitelezés közben megsérült? 
Az ablakok szinte minden alkatrésze cserélhető. 
A termék csomagolásában található beépítési útmutató segítségével könnyen eligazodhat a termékek részei között. Annak érdekében, hogy Önnek a megfelelő alkatrészt tudjuk szállítani, arra van szükségünk, hogy a meghibásodott vagy sérült alkatrészt, a lehető legpontosabban írja le. Küldjön nekünk képet a sérült alkatrészről, vagy a beépítési útmutató alapján képet a hiányzó alkatrészről és mi beazonosítjuk. A pontos azonosításhoz kérjük, hogy adja meg a termék azonosítószámát. 

Az ablakok fafelületének sérülése esetén asztalos szakember bevonására lehet szükség. Amennyiben a sérülés nem javítható ki, a VELUX szervizszolgálaton keresztül a szárny és a tok komplett cseréje is megoldható. 
A poliuretán felületeken esett kisebb felületi sérülések a ZZZ 129 javítókészlettel teljesen eltüntethetők és helyreállíthatók, a nagyobb sérülések esetén a lakkozott ablakokhoz hasonlóan a szárny és a tok komplett cseréje is megoldható.

Tetőtéri ablak karbantartási információk

A tetőtéri ablakok használati és karbantartási útmutatója, az ablakok üvegfelületére ragasztott borítékban található. Mivel ez a dokumentum a termék használójának szól, kérjük hagyja rajta az üvegen vagy adja át Ön a tulajdonosnak a termék beépítési útmutatójával együtt.
Alkatrészek rendelése
Egyes alkatrészekből budapesti, más alkatrészekből viszont csak a központi dán raktárunkban tartunk készleten.
Az alkatrészek átvételére sürgős esetben raktárunkban hétfőn és csütörtökön 8:30-15:00 között biztosítunk átvételi lehetőséget.
Az alkatrészek átvételére előzetes megrendelés alapján van lehetőség. Az alkatrészek átvételére irodánkban hétköznap 8:00-16:00 között, vagy budapesti raktárunkban hétfőn és csütörtökön 8:30-15:00 között van lehetőség. 
Szervizszolgáltatásunk csomagküldő szolgálat segítségével tudja címre szállítani a megrendelt alkatrészeket. 
Alkatrészekre vonatkozó Általános Eladási és Szállítási Feltételek: ÁESZF

Készleten tartott termék és alkatrész esetén 3, 5 nap a várható szállítási idő.
Nem készletezett termék és alkatrész esetén ez 10-30 nap is lehet.