letöltés

A 2021. január 1-től érvényes rendelkezések szerint a  VELUX termék vásárláshoz tartozó jótállási jegy innen tölthető le. (kitöltendő)

VELUX termékjavítás, -csere ügyintézés


A VELUX termékeket kiemelkedően hosszú távra gyártjuk. Tetőtéri ablakaink a minőség és a megbízhatóság szinonímájává váltak az elmúlt évtizedekben, mégis előfordul, hogy termékeink szállítás közben, vagy beépítés előtt megsérülnek, ritkább esetben hiányosan kerülnek csomagolásra. 

Sérült csomagolás

Kérjük, hogy minden áru átvételekor ellenőrizze a termék csomagolásának sértetlenségét. Jelentős sérülés esetén a terméket ne vegyék át. 

A csomagolás minimális külső sérülésekor a szállítólevélen tüntesse fel az észlelt sérülést, így amennyiben a termék későbbi kicsomagolásakor az észlelt sérülés a terméket is érintette a termék cseréjét érvényesíteni tudja. 


Hiányos csomagolás

A beépítő szakemberek illetve vásárlók számára javasolja a beépítési munkálatok megkezdése előtt ellenőrizni - a termék beépítési útmutató alapján - hogy minden a beépítéshez szükséges alkatrész a csomagban van-e. 
Fontos, hogy terméksérülés vagy hiányos termék esetén ne kezdjék meg a termék beépítését, hanem közvetlenül Ügyfélszolgálatunkkal vegyék fel a kapcsolatot, hogy az esetlegesen hiányzó alkatrészt mihamarabb pótolni tudjuk.

Sérült vagy hiányos termékek cseréjét kérjük, a VELUX Vevőszolgálatnál jelezze telefonon + 36 1 436 0601 számon vagy a vevoszolgalat@velux.com e-mail címen. A beazonosításhoz mindenképpen szükség lesz az áru megrendelési, szállítólevél vagy számla számára.


Garanciális javítás vagy csere

A VELUX jótállási kötelezettsége a termékek vásárlóival szemben áll fenn és a jótállási időszakon belül érvényesíthető, melynek meghatározására általában a vásárlást igazoló számla szolgál. A termékek garanciális javítása, cseréje, azaz a jótállás érvényesítése abban az esetben lehetséges, ha a termékre vonatkozó jótállás alapján a gyártói felelősség egyértelműen azonosítható és az a gyártó részéről elismerésre kerül. A  hibajelenséget a VELUX szervizszolgálata általában helyszíni megtekintéssel vizsgálja meg. A megállapított hiba mértékétől függően a vásárlót garanciális javítás, illetve termékcsere formájában kompenzálhatjuk.
A jótállási igényt a VELUX Vevőszolgálatnál jelezheti Ön vagy vásárlója telefonon + 36 1 436 0601 számon vagy a vevoszolgalat@velux.com e-mail címen.

A VELUX termékekkel kapcsolatos reklamációhoz, kérjük képek csatolását.

Visszáru, jóváírás

Ha a VELUX Magyarország Kft. által visszaigazolt megrendelést vissza kívánja vonni, vagy a már leszállított VELUX terméket szeretné visszaszállíttatni, a VELUX Magyarország Kft. a megrendelt, illetve már leszállított VELUX termékek után a már teljesített eredeti vételárat visszafizeti, kezelési költség felszámításával.

 

VELUX műszaki támogatás

Szervizgarancia

Szervizszolgálatunk a termékek felszerelési szolgáltatásaira, valamint az egyes javító-karbantartó szolgáltatásokra vonatkozóan 6 hónap jótállást biztosít.

A jótállási határidő a szolgáltatás elvégzése után az átvevő részére való átadás napjával kezdődik.
A VELUX által biztosított alkatrészekre, mint például a vasalatok, tömítések és üvegek a VELUX Jótállási feltételei alapján 2 év jótállást biztosítunk.

Szervizszolgáltatás megrendelése