A termékmásolás nem sikerült!

A termékmásolás nem sikerült!

Sajnos a termékek másolatát nem sikerült befejezni.

Mivel ennek különböző okai lehetnek, kérjük, ügyeljen az alábbi követelmények teljesítésére, mielőtt ismét másolást kezdeményezne.

  1. Mielőtt elkezdené előkészíteni a másolást, mindig ellenőrizze, hogy meglévő távműködtető egysége képes-e vezérelni a VELUX Touch készülékre másolandó termékeket.
  2. A másolás közben végig tartsa fizikailag közel (30–50 cm-re) a másolás forrásául szolgáló távműködtető egységet és a VELUX Touch készüléket.
  3. Mindig olvassa be a QR-kódot a mobiltelefonjával a másolás előkészítéséhez szükséges (részletes) utasítások megtekintéséhez.
    Megjegyzés: Az előre párosított távműködtetési egységek (KLI 311/KLI 312/KLI 313) esetében a másolás előkészítésével kapcsolatos utasítások közvetlenül a VELUX Touch készüléken láthatók.
  4. Mindig végezze el az utasításokban leírt összes lépést, mielőtt termékeket kezdene keresni a VELUX Touch készülékről.
  5. Miután befejezte a termékek másolásának előkészítését a meglévő távműködtető egységen, legfeljebb 2 percen belül indítsa el a termékkeresést a VELUX Touch készülékről.

Tipp: Bármikor hozzáadhat termékeket egyenként is a VELUX Touch készülékéhez, ha több távműködtetési egységéről is szeretne termékeket másolni.
Ezzel kapcsolatban tekintse meg el „A VELUX Touch személyre szabása” > „Termékek hozzáadása” részt.

Kérjük, a fenti követelmények szem előtt tartása mellett próbálkozzon ismét a másolással.